نقدو برسی Sony Xperia T3 D5103

نقدو برسی Sony Xperia T3 D5103

 

 

Sony Xperia T3 D5102

بدون شک اکسپریا T3، مشخصات و ویژگی‌های پرچم‌دار اولیه‌ی سونی در سال 2014، یعنی اکسپریا Z2 را ندارد. اما سونی از پارامترهایی در اکسپریا T3 استفاده نموده تا حتی این گوشی میان رده‌ی خود را در نزد کاربران محبوب جلوه دهد. سونی اکسپریا T3 مجهز به صفحه نمایشی بزرگ 5.3 اینچی و دارای چهره ای زیبا می‌باشد. به واقع باید بگوییم که سونی تمرکز ویژه ای بر روی طراحی و ظرافت این گوشی کرده و آن را به یک گوشی زیبا و جذاب تبدیل نموده است. علاوه بر این اکسپریا T3 دارای وزنی به سبکی پر می‌باشد و تنها 148 گرم وزن دارد. همچنین این گوشی از ضخامت بسیار کمی برخوردار بوده و تنها 0.5 میلی متر از باریک‌ترین گوشی سونی (Z Ultra) ضخیم‌تر می‌باشد. نواری از استیل ضد زنگ هم لبه های این گوشی را پوشانده است تا زیبایی آن را دو چندان نماید. بدون هیچ شک و شبه ای سونی اکسپریا Z2 را باید برترین گوشی سونی در زمینه‌ی طراحی و کیفیت ساخت دانست چرا که تنها از شیشه و آلومینیوم ساخته شده و حس مرغوبیت در این گوشی موج می‌زند. اما شاید نتوان سونی اکسپریا T3 را هم تراز پرچم‌دار اولیه‌ی سال 2014 سونی دانست؛ اما این اسمارت فون را می‌توان جزو یکی از زیباترین و خوش ساخت ترین گوشی‌های سونی تا به حال دانست و ما این قول را به شما می‌دهیم که از دیدن و در دست گرفتن این گوشی به وجد خواهید آمد. در نهایت اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی بسیار زیادی بابت تلفن هوشمند خود کنید و می‌خواهید اسمارت فونتان از طراحی و ظرافت جذاب و قابل توجهی برخوردار بوده و هرگز از نام سونی نمی‌گذرید، مطمئنا سونی اکسپریا T3 بهترین انتخاب شما خواهد بود و نظر شما را جلب خواهد نمود.

 

طراحی و ساخت


بدون شک می‌توان بزرگ‌ترین مزیت و نقطه قوت اکسپریا T3 را طراحی و ظرافت آن دانست. این میان رده‌ی ژاپنی بسیار باریک و البته سبک طراحی شده و آن را به یکی از بهترین‌های سونی در این زمینه تبدیل نموده است. سونی اکسپریا T3 تنها 7 میلی متر ضخامت دارد که نسبت به پرچم‌دار امسال سونی یعنی اکسپریا Z2، 1.2 میلی متر باریک‌تر بوده.




اما این گوشی نسبت به باریک‌ترین گوشی هوشمند سونی یعنی، اکسپریا زد الترا تنها 0.5 اینچ ضخیم‌تر می‌باشد. حتی ضخامت این گوشی نسبت به نسل قبلی خود یعنی T2 Ultra هم باریک‌تر بوده و T3، 0.7 میلی متر باریک‌تر شده. از این رو به راحتی می‌توان لقب باریک‌ترین گوشی سونی بعد از زد الترا را به T3 اختصاص داد. همچنین اکسپریا T3، 148 گرم وزن دارد که به هیچ عنوان سنگینی یک گوشی‌ای به اندازه‌ی 150.7 در 7 میلی متر را احساس نخواهید کرد.


همچنین یک فریم تمام استیل دور تا دور لبه های این اسمارت فون را پوشانده تا زیبایی زایدالوصفی را به این محصول بخشیده باشد. به گفته‌ی شرکت سونی این استیل، ضد زنگ یا به اصطلاح استیل زنگ نزن بوده که این خود می‌تواند اتفاقی خوب برای این اسمارت فون باشد. اما در کنار همه‌ی این خوبی‌ها و زیبایی‌های این قاب، باید یک عیب کوچک از این فریم استیلی بگیریم؛ آن هم این که کمی مستعد جذب اثر انگشت می‌باشد و برای حفظ زیبایی این محصول، مجبور خواهید بود آن را تمیز نگاه دارید. با تمام این تفاسیر و گفته ها، ما هم گفته‌ی سونی را مبنی بر توجه به همه‌ی جزئیات را تایید می‌کنیم و این طراحی سونی را ستایش می‌کنیم.



لبه‌ی سمت راست این اسمارت فون، تجمع اصلی کلیدهای آن می‌باشد. بالای این لبه، محل قرار گیری میکرو سیم کارت و کارت حافظه‌ی microSD است که به وسیله‌ی درپوشی، هم جنس و هم رنگ با این لبه، پوشانده شده است. کمی پایین‌تر و در مرکز این لبه، دکمه‌ی آلومینیومی پاور به چشم می‌خورد که در مکان بسیار مناسبی طراحی شده است. به واقع این دکمه دیگر خود نشانی برای گوشی‌های هوشمند این شرکت ژاپنی شده و به راحتی می‌توان از این طریق اسمارت فون های سونی را از دیگر گوشی‌ها تمیز داد. اما این دکمه برای این گوشی و با این ابعاد، کمی کوچک به نظر می‌رسد و بهتر بود سونی برای کارایی بهتر، از دکمه ا‌ی بزرگ‌تر استفاده می‌نمود. کلید کم و زیاد کردن صدا هم در پایین دکمه‌ی پاور قرار گرفته که بهتر بود در بالای لبه‌ی سمت چپ این گوشی جای داشت تا دسترسی به آن کمی برای کاربران آسوده تر می‌بود. در انتهای این لبه نیز، کلید شاتر وجود دارد که با نگه داشتن آن در زمانی که صفحه نمایش خاموش و یا قفل است، می‌توانید مستقیما به برنامه‌ی دوربین بروید.


در گوشه‌ی چپ قاب پشتی این میان رده، دوربین 8 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED وجود دارد. کمی پایین‌تر نیز لوگوی NFC دیده می‌شود. در مرکز این قاب پلاستیکی، نام SONY به صورت برجسته ای حک شده و در پایین آن، نشان XPERIA و اسپیکر گوشی به چشم خورد. گفتنی است که این قاب با وجود پلاستیکی بودن، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و مشکل آن تنها مربوط به جذب اثر انگشت می‌باشد.



البته این مشکل در رنگ سفید این گوشی کمتر مشهود خواهد بود و بیشتر در مشکی به چشم خواهد آمد. در لبه‌ی سمت چپ هم تنها پورت microUSB به چشم می‌خورد که هیچ کاوری آن را نپوشانده است. به واقع انتظار داشتیم که سونی برای تکمیل زیبایی این گوشی، این پورت را هم با کاوری هم رنگ و هم جنس با بدنه می‌پوشاند.
لبه‌ی بالایی این میان رده، تنها میزبان جک استاندار 3.5 میلی متری می‌باشد.


حاشیه‌ی بالای نمایشگر این گوشی، میزبان خروجی صدای مکالمه، دوربین دوم و سنسور مجاورت می‌باشد. در مرکز این لبه هم، نشان سونی به چشم می‌خورد. اما اقدام جالبی که سونی در این گوشی انجام داده، مخفی نمودن چراغ نوتیفیکیشن در زیر خروجی صدا می‌باشد. به طوری که زمانی که از روبرو به گوشی نگاه کنید، متوجه وجود هیچ چراغی در این گوشی نمی‌شوید.


یکی از اهداف حذف دکمه های لمسی خازنی در لبه‌ی پایینی نمایشگرها و بردن آن‌ها بر روی صفحه نمایش (On screen)، راحتی و آسودگی کاربران بود؛ چرا که با چرخاندن گوشی به حالت لنداسکیپ، این گزینه ها هم می‌چرخیدند. به واقع با چرخاندن نمایشگر به هر طرف، این گزینه ها هم می‌چرخیدند. سونی هم در این گوشی از این حالت استفاده نموده؛ اما متاسفانه حاشیه‌ی زیادی را در بالا و پایین نمایشگر این گوشی به جا گذاشته. به طوری که با وجود 5.3 اینچی بودن نمایشگر این محصول، ابعادی در حدود یک گوشی 5.7 اینچی را دارد. به عبارت دیگر ابعاد این گوشی با صفحه نمایش 5.3 اینچ، تقریبا مشابه با ابعاد گوشی نوت 3 با نمایشگر 5.7 اینچی می‌باشد. در نهایت باید گفت که شرکت سونی هم بر روی ظرافت و طراحی این میان رده‌ی خود تاکید فراوانی داشته و مانور زیادی بر روی این بخش T3 داده و صد البته به خاطر ساخت چنین محصولی، بسیار بر خود بالیده است.



نمایشگر

سونی اکسپریا T3 مجهز به یک نمایشگر 5.3 اینچی با دقت HD معادل با 720 در 1280 پیکسل است که تراکم پیکسلی 277 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. اما تراکم پیکسلی این میان رده‌ی سونی به هیچ عنوان نزدیک به تراکم پیکسلی پرچم‌دار نیمه‌ی اول امسال سونی نمی‌باشد و کاملا با هم متفاوت می‌باشند. یکی از تفاوت‌های اصلی بین این گوشی و نسل قبلی آن، اندازه‌ی نمایشگر می‌باشد. اگر به یاد داشته باشید اکسپریا 2T الترا دارای نمایشگری به اندازه‌ی 6.0 بود که بسیار بزرگ بود. اما T3، 0.7 اینچ از نسل قبلی خود کوچک‌تر شده تا قابلیت حمل آن آسان‌تر و شباهت بیشتری به گوشی‌های هوشمند داشته باشد. روشنایی و کنتراست تصاویر در اکسپریا T3 کاملا مطلوب بوده و میزان انعکاس از این نمایشگر کم می‌باشد.



به کمک فناوری جدید TRILUMINOS™‎ Display که سونی در صفحه نمایش این گوشی در نظر گرفته، رنگ قرمز به نمایش در آمده در آن، قرمزتر و آبی آن، آبی‌تر می‌باشد. همچنین به لطف پنل IPS استفاده شده در این میان رده، دیگر مشکل زاویه‌ی دید در گوشی‌های سونی از بین رفته؛ همچنین رنگ‌ها از کیفیت بیشتری برخوردار هستند. اما هنوز جای این سوال باقی است که چرا سونی در گوشی‌های هوشمند پیشین خود از پنل برتر IPS استفاده ننموده و چرا آنقدر دیر این تکنولوژی صفحه نمایش را به گوشی‌های خود آورد.



فناوری دیگری که به صورت انحصاری در اختیار سونی می‌باشد و در این گوشی خود به کار بسته، BRAVIA® Engine نام دارد. این فناوری سبب بهبود کنتراست تصاویر، افزایش اشباع رنگ‌ها، کاهش نویز و اعوجاج تصاویر و فیلتر وضوح برای کیفیت بهتر تصاویر می‌شود.


نکته‌ی دیگری که در مورد صفحه نمایش این گوشی وجود دارد، مربوط به عملکرد عالی تاچ آن می‌باشد. به قدری سرعت تاچ این گوشی بالاست که در پاره ای از موارد، در فاصله ای بسیار کم بین انگشتمان با صفحه نمایش، گزینه‌ی مورد نظر انتخاب می‌شد. اگر بخواهیم کمی عامیانه بگوییم، می‌توان گفت که تاچ این گوشی رو هوا هم کار می‌کند!


سخت افزار و باتری

قلب تپنده‌ی سونی اکسپریا T3 را پردازنده‌ی چهار هسته ای Cortex A7 تشکیل می‌دهد که می‌تواند با نهایت سرعت 1.4 گیگاهرتز دستورات را پردازش نماید. پیش از این ما این پردازشگر را بر روی گوشی‌های میان رده‌ی زیادی نظیر موتورولا Moto G و Xperia T2 دیده بودیم که در انجام کارهای روزمره و اساسی، عملکرد بی نقص و روانی داشته‌اند. این پردازنده‌ی چهار هسته ای در کنار یک رم یک گیگابایتی و چیپ گرافیکی Adreno 305 بر روی چیپ اصلی این گوشی یعنی Snapdragon 400 قرار گرفته که کاملا یک چیپ میان رده به حساب می‌آید.


نتایج بدست آمده از عملکرد این گوشی در بنچ مارک AnTuTu نشانی بر عملکرد خوب و قابل قبول این گوشی دارد. اکسپریا T3 در این بنچ مارک نمره‌ی قابل قبول 20052 را کسب نمود که نشان می‌دهد این گوشی در اجرای بازی‌ها و برنامه های گوناگون مشکل خاصی ندارد.


هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی این میان رده‌ی سونی را تشکیل می‌دهد که مانند سایر اسمارت فون ها، تنها نیمی از آن در اختیار کاربران می‌باشد و مابقی آن توسط سیستم عامل گوشی اشغال شده است. اما به وسیله‌ی شیار microSD در این گوشی می‌توانید موزیک‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و یا برخی از برنامه ها را بر روی این حافظه‌ی جانبی ذخیره نمایید.

سونی برای این میان رده‌ی 5.3 اینچی خود از یک باتری یونی 2500 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که می‌تواند تا بیش از 639 ساعت در حالت 2G در حالت استندبای شارژدهی نماید. همانند سایر گوشی‌های هوشمند، اکسپریا T3 هم به طور متوسط می‌تواند تا یک ونیم تا دو روز برای کاربران شارژ نگه دارد.


همچنین سونی برای حفظ شارژ بیشتر باتری این میان رده‌ی خود از حالتی به نام STAMINA استفاده نموده. با فعال کردن این حالت، گوشی به طور خودکار و در زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش باشد، WiFi و mobile data را خاموش کرده و برنامه های در حال اجرا به حالت غیر فعال در می‌آورد تا گوشی شارژ بیشتری برایتان نگاه دارد. همچنین می‌توانید برای یکسری برنامه ها استثنا قائل شوید تا در حالت استندبای هم فعال باشند.


نرم افزار

به طور پیش فرض اندروید نسخه‌ی 4.4.2 یا همان KitKat بر روی سونی اکسپریا T3 اجرا می‌شود. گرچه جدیدترین نسخه‌ی این سیستم عامل تا کنون، یعنی اندروید 4.4.4 در این گوشی دیده نمی‌شود، ولی می‌توان این نسخه را هم جزو به روزترین ورژن های اندروید به حساب آورد. همان رابط کاربری که در گوشی‌های رده بالای سونی وجود دارد، در این گوشی هم دیده می‌شود و به مانند یک لباس، بدن سیستم عامل را به زیبایی پوشانده است. این خود می‌تواند خبر خوبی برای کاربران سونی باشد که این شرکت ژاپنی از یک رابط کاربری یکسان در گوشی‌های هوشمند خود استفاده نموده است.


صفحه‌ی لاک اسکرین این گوشی همانند سایر اسمارت فون های دیگر سونی، دارای افکت کرکره ای بوده و با سوایپ کردن صفحه نمایش به هر جهت، می‌توانید این صفحه را آنلاک نمایید.


نوار اطلاع رسانی در اکسپریا T3 شامل دو قسمت Notifications و Quick Settings می‌باشد. به طور کاملا واضح و ملموسی قسمت Notifications، محلی برای نمایش اتفاقات اخیر و یا اتفاقات در حال انجام در اسمارت فونتان می‌باشد و قسمت Quick Settings هم شامل گزینه هایی برای دسترسی سریع به تنظیمات گوشی می‌باشد. همچنین اگر می‌خواهید به منوی تنظیمات در هر بخش بروید، کافی است تا آن گزینه را نگه دارید تا به آن بخش بروید. اگر می‌خواهید با کشیدن این نوار به سمت پایین، تنها گزینه های دسترسی سریع ظاهر شود، کافی است تا با دو انگشت این نوار را از بالا به پایین بکشید.


همان طور که می‌دانید فضای گوشی‌های سونی کمی با دیگر گوشی‌های اندرویدی متفاوت است. در چپ‌ترین قسمت صفحه‌ی منوی برنامه ها، یک منوی تنظیمات کوچک وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا به آسانی، برنامه های موجود در گوشی را بر حسب ترتیب حروف الفبا، بیشترین استفاده و فقط برنامه های نصب شده نمایش دهد. همچنین اگر فکر می‌کنید که پیدا کردن برنامه های گوشی کمی برایتان دشوار است، از همین منو می‌توانید به جستجوی برنامه‌ی مد نظر بپردازید. حذف کردن برنامه یا Uninstall کردنشان هم از همین منو صورت می‌گیرد.


در پایین‌ترین قسمت نمایشگر این گوشی، سه گزینه‌ی «بک»، «هوم» و «مالتی تسکینگ» حضور دارد. گزینه‌ی مالتی تسکینگ در این گوشی علاوه بر نشان دادن برنامه های در حال اجرا، گزینه ای برای دسترسی به برنامه های کوچک می‌باشد.

 
در حالت پیش فرض این برنامه های کوچک شامل: ماشین حساب، مرورگر اینترنت، گالری عکس‌ها، ضبط صدا و یادداشت می‌باشد. همچنین سونی خود برای تنوع بیشتر، برنامه های متنوعی را در اختیار کاربران گذاشته است. باز اگر فکر می‌کنید که تعداد برنامه های کوچک در این گوشی کم است، می‌توانید از طریق علامت «+» اقدام به افزایش تعداد این برنامه ها نمایید.


کلید «هوم» در این گوشی سونی علاوه بر هدایت کاربر به صفحه‌ی هوم اسکرین، راهی برای دسترسی سریع‌تر به موتور جستجوی گوگل می‌باشد.


اما سونی در یک اقدام جالب برنامه‌ی گالری عکس‌های گوگل را از اکسپریا T3 حذف نموده و به جای آن از برنامه‌ی گالری عکس و فیلم اختصاصی خود استفاده نموده است. دقیقا همان کاری که در پرچم‌دار نیم سال دوم این شرکت یعنی اکسپریا Z2 دیدیم.


اگر جزو آن دسته افرادی هستید که نوشته ها و شکل آیکون برنامه ها برایتان کوچک می‌باشد و به راحتی نمی‌توانید آن‌ها را بخوانید، می‌توانید از حالت نمایش ساده‌ی برنامه ها در این گوشی استفاده نمایید.


سونی همچنین از یکسری برنامه های اختصاصی خود در اکسپریا T3 مانند سرویس‌های استریم موزیک و ویدئو استفاده نموده که به وسیله‌ی این برنامه می‌توانید تیزر ویدئوها و برنامه های آینده را تماشا کنید.


امکان Swipe کردن در صفحه کلید این گوشی وجود دارد و کاربران می‌توانند بدون برداشتن انگشت خود از صفحه نمایش گوشی، کلمات و جملات خود را تایپ نمایند.


اما یکی از اتفاقات بزرگ و مهمی که در این گوشی افتاده و هر کاربری را به وجد می‌آورد، پشتیبانی این میان رده از اینترنت پرسرعت 4G می‌باشد. به واقع با اخذ مجوز پشتیبانی اینترنت 4G توسط دو اپراتور برتر کشور (تا کنون)، دیگر پشتیبانی گوشی‌های هوشمند از اینترنت 4G را می‌توان مزیتی بزرگ برای آن‌ها دانست.

 

دوربین


سونی اکسپریا T3، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 1.1 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش به خود می‌بیند. دوربین اصلی این گوشی قادر است تا تصاویری با حداکثر کیفیت 3264 در 2448 پیکسل ثبت نماید. یک فلاش LED هم این دوربین را همراهی می‌کند تا در محیط‌های تاریک، عکس‌های مناسبی را ثبت نماید.


گفتنی است که علاوه بر فلاش LED، کاربران می‌توانند با تکنولوژی Exmor RS™‎‎ که سونی برای دوربین این گوشی در نظر گرفته، در شرایط نوری نامناسب عکس‌های بهتری را ثبت نمایند.

دوربین دوم این گوشی قادر خواهد بود تا با کیفیتی برابر با HD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. قابلیت خوب دیگری که سونی برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته، فیلم برداری و عکاسی به صورت HDR می‌باشد. کیفیت عکس‌های ثبت شده با این دوربین قابل قبول بوده.

برنامه‌ی دوربین این گوشی کاملا شبیه پرچم‌داران سونی بوده و سونی سعی کرده اکثر ویژگی‌های Z2 را در این میان رده بیاورد. در نوار بالایی این برنامه، منوی تنظیمات، تغییر وضعیت دوربین و تغییر وضعیت فلاش وجود دارد. در نوار پایین هم گزینه های حالت‌ها (modes)، کلید مجازی شاتر برای عکاسی و فیلم برداری و گالری عکس‌ها به چشم می‌خورد.


به طور پیش فرض، حالت Superior auto در برنامه‌ی دوربین این گوشی فعال می‌باشد. به کمک این حالت می‌توانید بهترین عکس‌ها را در هر مکان و در هر زمانی ثبت نمایید. همچنین قابلیت HDR در این حالت به طور خودکار فعال و یا غیر فعال می‌شود تا بهترین عکس را ثبت نماید.


قابلیت Timeshift burst این امکان را به کاربر فراهم می‌دهد تا بهترین عکس را از بین چندین عکس ثبت شده، انتخاب و ذخیره نماید. با انتخاب این حالت و با فشردن دکمه‌ی شاتر، دوربین 30 فریم را تنها در 2 ثانیه ثبت می‌نماید. جالب است بدانید که این عکس‌های ثبت شده، هم شامل قبل از فشردن و هم بعد از فشردن دکمه‌ی شاتر می‌باشد. پس با وجود این قابلیت، دیگر نباید حسرت سوژه هایی که قبل از فشردن دکمه‌ی شاتر اتفاق افتاده‌اند را بخورید.


Social Live برنامه‌ی دیگری است که برای نخستین بار در اکسپریا Z2 حضور داشت و در این میان رده هم آورده شده است. به کمک این ویژگی می‌توانید به راحتی هر لحظه ای از زندگی خود را که دوست داشته باشید در شبکه‌ی اجتماعی Facebook به اشتراک گذارید. همچنین می‌توانید به راحتی به نظرات پاسخ دهید و یا آن‌ها را Like نمایید.


با برنامه‌ی AR effect که به خوبی آشنا هستید. به کمک این ویژگی که زیاد هم جدید نمی‌باشد می‌توانید جلوه های پویانمایی نظیر دایناسور، محیط دریا را به عکس‌ها و ویدئوها اضافه نمایید.
همچنین کاربران می‌توانند به وسیله‌ی گزینه‌ی "APP+" در برنامه‌ی دوربین این گوشی، برنامه های بیشتری مربوط به دوربین را دانلود نمایند.






سخن آخر

همان طور که به یاد دارید سونی اکسپریا 2T، نمایشگری 6 اینچی به خدمت داشت که به معنای واقعی یک فبلت به حساب می‌آمد. اما صفحه نمایش اکسپریا T3، نسبت به نسل قبلی خود 0.7 اینچ کوچک‌تر شده و اندازه‌ی آن به 5.3 رسیده. با کوچک‌تر شدن اندازه‌ی نمایشگر آخرین گوشی نسل T سونی، می‌توان گفت که T3 بر خلاف نسل قبل خود، بیشتر به گوشی‌های هوشمند نزدیک است تا فبلت ها. به بیان دیگر، می‌توان گفت که T3 نسخه‌ی کوچک شده و یا «کامپکت» گوشی T2 Ultra است؛ چرا که نسبت به نسل قبل خود راحت‌تر در جیب خواهد گرفت. به واقع اکسپریا T3 را می‌توان جزو باریک‌ترین گوشی‌های اکسپریای سونی دانست. البته لقب باریک‌ترین گوشی اکسپریا را باید به اکسپریا Z Ultra داد جایی که تنها 6.5 میلی متر ضخامت دارد. در نهایت باید پشتیبانی این گوشی از اینترنت 4G را باید جزو بزرگ‌ترین مزیت این گوشی برشمرد.


مزایا:
طراحی زیبا
باریک و سبک
صفحه نمایش 5.3 اینچی با کیفیت HD
پردازنده‌ی چهار هسته ای
پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD تا 32 گیگابایت
پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4G
فناوری DLNA و NFC
معایب:
حاشیه‌ی زیاد در بالا و پایین نمایشگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: نقد و برسیSONY

برچسب‌ها: Sony Xperia T3 D5103
[ جمعه 5 دی 1393 ] [ 14:22 ] [ علی امیدی ]
[ ]